2018. november 26., hétfő

Street Bistro

Az utóbbi pár évben folyamatosan növekszik a street food színvonala Budapesten, és ezt nem csak a kiemelkedő, különleges helyek bizonyítják, hanem az is, hogy sokkal jobb lett az átlagos minőség. A Street Bistro például egy teljesen véletlenszerű választás volt, egyetlen véleményt sem olvastam el róluk a neten. Akartam valamit ebédelni, láttam, hogy itt van leves és szendvics, szóval tettem egy próbát- ami nem is bántam meg!


Manapság már nem számít nagy extrának, amit itt kaptam, de néhány éve még tuti kilógott volna a mezőnyből pozitív irányba. A gyömbéres csirkeragulevesben (650 Ft) a gyömbér ízét ugyan nem éreztem, de egy klasszikus ragulevesnek igazán jó volt a sok hússal és zöldséggel. A korrekt kezdés után a spiced cow szendvics (1090 Ft) még jobban bejött, pedig valójában abban sem volt semmi egetrengető. A bagettbe mustár, marharagu, jalapeno, sült paprika, salsa szósz és cheddar sajt került, majd mindezt ropogósra grillezték. Enyhe csípősség, jó fűszerezés, kissé krémes állagú ragu - nagyon finom volt így együtt.


A legjobb pedig az egészben tényleg az, hogy már nagyon sok helyen lehet hasonló minőséget kapni. Nem kell a Street Bistro-ba (vagy bármelyik konkrét étterembe) rohannotok, ha egy jól elkészített levest és szendvicset akartok enni, az átlagos büfékben is egyre jobb eséllyel találtok finom kaját. Persze mindig lesznek borzalmas ételeket áruló fekete bárányok, és titkos, eldugott gyöngyszemek is, szóval nem árt körültekintően választani, de a fejlődés megkérdőjelezhetetlen.


Nyitva tartás:
H-V: 10:00-23:00