2020. január 14., kedd

Donna Mamma Pizza

A Bamba Marha igencsak megtalálta a helyét a piacon, sorra nyílnak az új egységeik (már 5 van), és a minőség még sosem adott okot panaszra. Nemrég tovább emelték a tétet, hiszen az Astorián lévő hamburgerező mellett (pontosabban azzal egy légtérben) nyitottak egy nápolyi stílusú pizzázót is.


Ez bizonyos szempontból nem a legjobb helyválasztás, hiszen a Manu+ éppen szemben van, és őket minőségben szinte lehetetlen megverni, de a Donna Mamma Pizza malmára hajthatja a vizet a hosszabb nyitva tartási idő és az, hogy egy szuper burgerért is csak pár lépést kell megtenni. Ahogy az elvárható, a pizzák kemencében, magas hőfokon rövid ideig sülnek, a végeredmény pedig egy nagyon jó, vékony, könnyű és puha tészta.



A Paolinát kóstoltam meg (2100 Ft - nápolyi szalámi, édes pepperóni, kaliforniai paprika, aszalt paradicsom, parmezán, bazsalikom, mozzarella, extra szűz olívaolaj), és a feltétek is ízlettek az olaj viszont túlságosan sok volt rajta. Először azt hittem, rosszul választottam, aztán láttam, hogy mindegyik pizzára tesznek - remélem általában ennél azért kevesebbet. 


Összességében így is elégedett voltam, örülök, hogy újabb olyan hely nyílt, ahol jó minőségű nápolyi pizzát lehet kapni, de a Manu+ szintjét az én szememben azért nem éri el a Donna Mamma. Ha ott még nem jártatok, szerintem inkább azt próbáljátok ki elsőnek - akkor is, ha kevésbé van szem előtt.
Nyitva tartás:
H-V: 11:30-22:00