2018. május 6., vasárnap

Bécsiszelet Vendéglő

Ha már lusta voltam személyesen meglátogatni és kipróbálni valami új helyet, gondoltam legalább folytatom a keresést, hogy honnan érdemes leginkább egy jóféle magyaros ebédet rendelni. Ezúttal a Bécsiszelet Vendéglőre esett a választásom, ami 8 helyen is megtalálható Budapesten. Mivel mindössze az Üllői úton lévő étterem kínálatából kóstoltam két ételt, ez a bejegyzés egyáltalán nem átfogó vélemény akar lenni az egész hálózatról, inkább csak leírom a tapasztalataimat.


A választék pont olyan, mint amire a név alapján számítani lehet, vagyis a főételek többségét a különféle töltött, rántott húsok teszik ki, amiknek köret nélkül 1500 forint körül van az áruk. Természetesen kapható natúr bécsiszelet is, 18 és 30 dekás verzióban, borjú,- sertés,- vagy pulykahúsból elkészítve. Az étlapon szerepel néhány saláta illetve vegetáriánus fogás is, ha valaki könnyebb ételekre vágyna, aki pedig biztosra akar menni, az gondolom nem nagyon tud mellényúlni az egy vagy kétszemélyes szárnyas tállal.


Én ennél azért kicsit érdekesebb ételt szerettem volna megkóstolni, ezért a kis adag marha gulyásleves (590 Ft) mellé egy ördöglángost (1940 Ft) kértem. A futár pontosan az előrejelzett 60 perc alatt ért ide, az ételek melegen és alaposan becsomagolva érkeztek meg. A leves dobozát annyira körbefóliázták, hogy esélye sem volt kifolyni; megküzdöttem a kibontásával, de megérte. Jó döntés volt, hogy a kisebb adagot választottam, mert ez sem volt kicsi, sok helyen simán elmenne normálnak is. Puha marhahús és nem szétfőtt zöldségek a kellően csípős, jó fűszerezésű lében - nagyjából ennyit várok el egy jó gulyáslevestől, és a Bécsiszelet Vendéglőtől ezt abszolút meg is kaptam. 



Az ördöglángost pizzásdobozban, azon belül alufóliába csomagolva szállították, így nem szenvedte meg az utat, kibontás után is egészen jól nézett ki. A krumplis tésztából készített lepényszerűséget enyhén csípős, zöldséges csirkeraguval töltötték meg, a fokhagymás tejföl és reszelt sajt pedig két kis külön dobozban érkezett mellé. Ahogy a képen is látható, a töltelék nagy részét a hús teszi ki, és a tészta is tartalmas, vagyis ugyan nem óriási méretű, de eléggé laktató ételről van szó. Ami nem mellesleg finom is, a csirkemelles-zöldséges kaják kedvelői ebben sem fognak csalódni, a puha, viszonylag semleges ízű lepény pedig érdekesebbé teszi a tálalást. Szóval mindkét fogás ízlett, mindegyiket szívesen rendelném újra, de persze valószínűbb, hogy legközelebb mást választok majd a Bécsiszelet kínálatából a szélesebb körű tesztelés érdekében. Addig is, ha Ti már kóstoltatok valamit ettől az étteremtől, írjátok meg, Nektek mennyire jött be!

Honlap: becsiszelet.hu (itt megtaláljátok az éttermek címét és kínálatát)