2020. február 18., kedd

Grill & Panír

Grill & Panír - egyszerű, lényegre törő név, ami alapján nem számítottam semmi különlegesre, csak abban bíztam, hogy a sült, rántott húsok elérnek egy korrekt szintet, és lesz egy okés vacsorám a Kolosy téren. Ahogy a kis helyiségbe lépve elkezdtem böngészni a táblára felírt választékot nagyjából a várt ételekkel találkoztam: csirke, disznó és marha a névben említett módokon elkészítve, kolbász, napi leves és főzelék… aztán észrevettem, hogy van csevap és pljeskavica is. Ezeket viszont nem lehet minden kifőzdében kapni, szóval gyorsan eldőlt a dolog, egy nagy pljeskavica tálat (1650 Ft) kértem. Elvitelre, mert a kajaszag már ilyen rövid idő alatt is kezdett kellemetlenül erős lenni.



A sajttal-baconnel töltött húspogácsák előre összeállítva várakoztak a pultban és frissen lettek készre sütve. A nagy tálhoz kettő jár, ami elég szép mennyiségű húst jelent, a teljes doboznak igen tekintélyes súlya volt. Került még bele saláta, fetasajt, ajvár és jókora lepény is, szóval abban biztos voltam, hogy jól fogok lakni. Az illatok a minőséggel kapcsolatban is bizakodásra adtak okot, és szerencsére az ízek sem rontották el a jó kezdést.



Nem akarom eltúlozni a helyzetet és nagyon különlegesnek beállítani a Grill & Panír pljeskavica tálját, mert semmi extra nincs benne, de nincs szégyenkeznivalója sem. Nyilván nem ezért mennek át az emberek a város másik felére, de a környéken lakóknak, erre utazóknak jó választás, hiszen egy jókora adag, finom étel korrekt áron. A hús kifejezetten bejött (visszafogottan volt fűszerezve, de így sem lett íztelen) és a puha, lágy tésztájú lepény is jobb volt az átlagnál, a saláta (gyakorlatilag összevagdosott uborka némi paradicsommal) és az ajvár viszont nem tett hozzá érdemben az összképhez. Mindenképpen pozitívum, hogy egy kifőzde kínálatába bekerült egy ilyen étel, ráadásul nem is csinálják rosszul, szóval, ha valaki a Kolosy tér közelében éhezik meg, és nincs kedve a rántott húshoz, akkor ezzel a pljeskavicával szerintem jól jár. Ha kóstoltátok itt valamelyik hagyományosabb kaját is, akkor írjátok meg, azokat, hogy készítik a Grill & Panírban.
Nyitva tartás:
H-P: 8:00-20:00
SZ-V: 10:00-20:00