2018. május 11., péntek

Vágódeszka

Így is lehet izgalmas kaját csinálni! Nem feltétlenül kell valami új, extrém street food-ot kitalálni, vagy egy eddig parlagon hagyott nemzet konyhájával bővíteni a hazai választékot, hanem az is sikerhez vezethet, ha egy tipikusan rossz minőségű, “piacos” ételt végre tisztességes formában tesznek a vendégek elé.


A Vágódeszkában pedig éppen ez történik, nincs semmi extra fogás az étlapon, ötféle grillkollbászt árulnak, két típusból pedig hamburgert (vagy ahogy itt hívják: deszkaburgert) is készítenek. Egy adag 1450 forintba kerül, ami soknak tűnhet, hiszen nem túl nagy mennyiségről van szó, inkább a minőséget kell megfizetni. Mert ezek nem zsírtól csöpögő, mócsingos kolbászok, amiket bizalmatlanul méregetsz egy talponálló büfében, és az egyetlen előnyük, hogy legalább olcsók. 


Nem, ezek ízletes, jó fűszerezésű, frissen grillezett, roppanós kolbászok valódi húsból! A provance-i marhát kóstoltam, és nagyon elégedett voltam vele, nem találtam benne hibát. Hasonlóval eddig talán csak a TöLTő-ben találkoztam, de itt nem hotdog-szerű ételt készítenek további különleges összetevők segítségével, hanem a hagyományosabb ízesítésű kolbászok kerülnek az abszolút középpontba.


Jár melléjük két szelet pirított bagett, mustár, ajvár és savanyúság, és így együtt azért már egész korrekt adagot tesznek ki, de szinte biztos, hogy nem laknék jól vele, ha igazán éhes vagyok. Egy levessel még szívesen kiegészítettem volna az ebédemet, sajnáltam, hogy azt nem lehet kapni a Vágódeszkában, mert így a remek ízek ellenére, is maradt bennem némi hiányérzet.
Nyitva tartás:
H-V: 9:00-21:00