2017. július 6., csütörtök

JUICY

Nem vagyok valami a nagy turmix vagy gyümölcslé fogyasztó, de a nyári forróságban mondjuk egy hosszabb futás igazán jól tud esni az ilyen frissítő. Ilyenkor általában magamnak készítem “lesz, amilyen lesz” alapon, viszont van, amikor nincs kedvem alapanyagot válogatni, aztán itthon pancsolni, ebben az esetben pedig jól jön egy kész, profi megoldás.

Forrás: a JUICY fb-oldala

Szerencsére egyre többfelé lehet cukrot, tartósítószert és mesterséges cuccokat sem tartalmazó, pusztán gyümölcsökből és zöldségekből álló dzsúzokat kapni, én most ezek közül a talán legismertebbet, vagyis a Juicy-t választottam. Számtalan kávézó, pékség, reggelizőhely kínálatában szerepelnek az általuk készített italok, viszont van egy bázisuk is a Madách Imre úton, amin a Budapest Bagellel osztoznak. Ezt kerestem fel a bővebb választék reményében és nem kellett csalódnom. Lehet itt kapni szendvicseket, salátákat és egészséges desszerteket is, de nem hagytam, hogy ezek elvonják a figyelmemet, kizárólag a hűtővel foglalkoztam, amiben egymás mellett sorakoztak a különféle hidegen préselt levek.


Ezekből egy 375 ml-es palack 990 forintba kerül, ami húzósnak tűnhet egy üdítővel összehasonlítva, (de kár lenne csak azért egy kalap alá venni őket, mert mindkettő ital) a frissen facsart gyümölcslevekhez viszonyítva viszont már más a helyzet. Nem arra célzok, hogy a Juicy italai olcsók, és igyatok ilyeneket minden nap, de, ha néha meglepnétek magatokat vagy valaki mást egy finom és egészséges frissítővel, akkor ez remek választás. Minden üvegen fel vannak tüntetve az összetevők valamint az adott ital pozitív élettani hatásai (például vértisztító, immunerősítő), így akár ezek alapján is lehet választani, de talán nem tévedek nagyot, ha úgy gondolom, a vevők többségének az íz az elsődleges szempont.


Én az 'energy boost' (narancs-ananász-répa-citrom-gyömbér-kurkuma) illetve a 'botanica' (alma-spenót-uborka-zeller-gyömbér-menta) nevű mixeket kóstoltam, és mindkettő hibátlan volt. Az arányok nagyon jól el vannak találva, nincs olyan összetevő, ami túlságosan dominálna, hanem egy új egységes íz jön létre. Az energy boost esetében ez "csak" egy remek gyümölcslé, amibe a gyömbér enyhe csípőssége tett némi csavart, a botanicában viszont izgalmasabb, különlegesebb végeredménnyé álltak össze a felhasznált alapanyagok, amihez hasonlót otthon biztosan nem tudnék készíteni. Ebből kiindulva mostantól a főleg zöldségekre épülő italokat fogom kóstolgatni a JUICY-nál és máshol is. Tervezek olyan helyeket is kipróbálni, ahol közvetlenül előttem (akár az általam kiválasztott hozzávalókból) készítik a leveket, ha van tuti tippetek ebben a kategóriában, ne tartsátok magatokban! 

Facebook: JUICY
Cím: Madách Imre út 12.
Nyitva tartás:
H-SZ: 8:00-18:00
V: 9:00-18:00