2016. július 1., péntek

YoGastro

A Vegan Love hamburgerével annyira elégedett voltam, hogy úgy döntöttem, folytatom a vega kajáldák tesztelését. Ezúttal az Atma Center húsmentes menzáját, a YoGastro-t próbáltam ki. A hely kínálata naponta változik, a Facebook-oldalukon lehet nyomon követni az éppen aktuális választékot. Egyszerre általában kétféle leves és háromféle főétel kapható, az előbbiek 490, az utóbbiak 1090 forintba kerülnek, a kettőért együtt pedig 1340-et kell fizetni. 


Én a chilis babot kóstoltam meg, amiben hús helyett szója volt, de ez meglepően keveset változtatott az ételen. Persze csukott szemmel is könnyedén kitaláltam volna, hogy nem a klasszikus verzióval van dolgom, de így is egy komplett fogáshoz volt szerencsém, amiről nem ordított a hús hiánya. Csípősség terén lehetett volna bátrabb a szakács, bár a nagy hőségre való tekintettel, talán jobb is, hogy szolidan bánt a fűszerrel.


Könnyen el tudom képzelni, hogy a változatosság kedvéért néha visszatérek majd a YoGastroba, mert ez a hely is remek példa arra, hogy hús nélkül is remek, ízletes fogásokat lehet összehozni. Korrekt áron laktam jól a kissé menzás, de egyébként teljesen kulturált környezetben. A börtönhangulatú fém étkészlet mondjuk biztosan nem mindenkinek fog tetszeni, de nekem baromira bejött. A rózsavizes limonádét (400 Ft / 3 dl) pedig mindenképp kóstoljátok meg, ha erre jártok, mert egyszerűen szuper!

Facebook: YoGastro
Cím: Üllői út 6.
Nyitva tartás:
H-P: 8:00-20:00
SZ: 12:00-18:00