2016. július 21., csütörtök

Baan's kitchen

Kedvem támadt egy jó hamburgerhez, ezért találomra elkezdtem megnézegetni a listámon szereplő helyek honlapját illetve facebook-oldalát, de csak addig amíg rá nem akadtam a Baan's kitchen aktuális heti akciója, mert akkor egyből tudtam, hogy nekem most erre a szörnyre van szükségem. Az "öt dolcsis ajánlatnak" nevezett folyamatosan változó menü általában egy hamburgert vagy hotdogot és mellé köretet, üdítőt vagy desszertet tartalmaz, de ezúttal elhagyták a mellékes dolgokat, és egy hatalmas, csak ideiglenesen kapható szendvicset raktak össze. Ez úgy néz ki, hogy a teljes kiőrlésű buciba négy darab, összesen fél kilót nyomó marhahúspogácsa kerül, valamint sajt, bacon, Jack Daniels szósz és egy kis hagyma. Ez a 'Jack Jack', ami 1380 forintért (nem tudom, hogy az ár függ-e a dollár árfolyamától, de poén lenne, ha igen) brutálisan jó ajánlatnak tűnt, szóval semmiképpen sem akartam kihagyni.

Jack Jack (Forrás: Baan's kitchen BP - Facebook)

Délután kettő körül érkeztem meg, és ez szerencsés időzítésnek bizonyult, mert éppen nem volt előttem senki. Így hát egyből leadtam a rendelésemet, és a 10 perces várakozási idő alatt körülnéztem a helyen. A tér elég kicsi, ülőhely pedig nincs, szóval aki nem akar állva, pultnál enni, az inkább elvitelre kérje a kaját, de az V., VI., VII. kerületek lakói választhatják a kiszállítást is. A design egyszerű, de ötletes: egy szimpla hamburgermintás tapétával dobták fel a falakat. A konyha a vendégtér feletti szinten van, így ugyan nem lehet látni az elkészítés fázisait, de cserébe nincsenek gondok a szagelszívással.

Pár mondatot még váltottam a pultossal, de miután megjött a hamburgerem, abszolút afelé irányult a figyelmem. A saját képem sajnos nagyon rosszul sikerült, ezért a facebookról csórt fotót teszem ide, ami csak annyiban tér el a valóságtól, hogy egy kicsivel laposabb volt a zsemle. Ami egyébként egészen visszafogott ízű, tudomásul veszi, hogy itt most nem az övé a főszerep, hanem minden más összetevő csak a húst szolgálja ki. A hús pedig jó! Szolidan fűszerezett (tippre csak a standard só-bors párossal), közepesen átsütött, így aztán masszívan érződik a marha remek íze. A puha, enyhén zsíros bacon és a lágy sajt gondoskodik róla, hogy ne legyen egyhangú vagy száraz a hamburger a szósz pedig kellemesen csípős. Ilyen sem volt még, de ezúttal azért kellet ügyeskednem a falatokkal, hogy maradjon buci a hús végére. Egyébként a felborult arányok ellenére is egész kiegyensúlyozott volt a hamburger az ízeket tekintve. Persze nem árt hozzá szeretni a marhahúst...

Ezek után gondolom egyáltalán nem meglepő, hogy teljesen jóllakottan és elégedetten távoztam. Ezt a burgert sajnos már nem árulják, de az állandó étlapon is szimpatikus tételek szerepelnek. Ha az enyémhez hasonló élményt szeretnétek, akkor válasszátok a 'The Jack'-et, ami kb. a Jack Jack fele, de biztosan elkészítik több hússal is, ha külön kéritek. Persze így már kevésbé világbajnok üzlet, de még mindig korrekt, vagy mondjuk az eheti öt dolcsis ajánlatra (hamburger + saláta + üdítő) is érdemes benevezni.

Facebook: Baan's kitchen BP
Honlap: burgerbudapest.hu
Cím:Bethlen Gábor utca 10.
Nyitva tartás:
H-V: 10:00-22:00