2019. október 1., kedd

Happy Churros

Amikor közel két éve az I Love Churros-ról írtam, azt tippeltem, hamarosan el fog terjedni ez az édesség Budapesten. Nos, ez nem jött be, az a hely már bezárt, és azóta is keresni kell, hogy hol lehet kapni, pedig a mexikói kajáldákban igazán elférne a taco-burrito-quesadilla trió mellett. Így viszont még mindig eseményszámba megy, ha olyan büfé nyílik, ami nem pusztán felveszi a palettára a sült tésztarudakat, hanem ez az egyetlen termék. Ezért kíváncsian vártam, hogy az Allee-hoz költözött Happy Churros bódé mikor indul be, és rövid időn belül ki is próbáltam. 


Egy adag churros 990 forintba kerül, ez 5 darab fánkot és egy választható szószt tartalmaz. Nincs zsákbamacska, a pultra kitett “modellen” látjuk, hogy fog kinézni, és ez tényleg megfelel a valóságnak. Van édes és sós-fűszeres íz is, az utóbbit eddig még sehol nem láttam, de már régen ettem churros-t, és nem akartam csalódni, ezért a kisebb kockázat érdekében inkább maradtam az édes változatnál, amihez karamellás szószt kértem.


Az ételt egy papírtölcsérben kapjuk meg, így sétálás közben is könnyen lehet mártogatni és falatozni. A fánk frissen sült, nem volt túl cukros vagy olajos, és még a szósszal együtt sem brutálisan édes, szóval kifejezetten ízlett. Igazából nincs benne semmi extra, ez egy elég egyszerű desszert, de már önmagában annak is örültem, hogy kaptam. Most már tényleg elterjedhetne! 

Nyitva tartás:
H-CS: 11:00-20:30
P-SZ: 11:00-21:00
V: 11:00-19:30