2019. március 2., szombat

Local Korner

A Local Kornerről már korábban is jókat hallottam, de valamiért mindig elbizonytalanított az, hogy ebben a pizzériában nincs konkrét étlap, hanem szabadon lehet válogatni a feltétek közül. Ezt valahogy fejben a vastag tésztás, “nem finom, de legalább sok” típusú pizzákkal kötöttem össze. De tévedtem, hiszen itt pont a vékony, olaszos verziót készítik, ráadásul igazán jól!


Egy pizza 1890 forintba kerül, ennyiért a sajton kívül 5 feltétet lehet rá kérni. Minden további egy-egy százassal dobja meg az árat, de 5 szerintem a többségnek úgyis elég. Van sajttal töltött szélű (+600 Ft) és teljes kiőrlésű (+200 Ft) tészta, az utóbbira egyből kíváncsi lettem. Először talán a hagyományost kellett volna megkóstolnom, de teljes kiőrlésűt alig készítenek valahol, szóval nem akartam kihagyni. Már felkészültem rá, hogy, ha esetleg csalódok benne, akkor azért pár nap múlva adok egy esélyt a simának is, de erre végül nem volt szükség, mert nagyon finom pizzát kaptam.


Oké, érezhető volt rajta, hogy nem fehér lisztből készült, ettől azonban nem rosszabb íze lett, csak egy kicsit más, és így még talán laktatóbb is. A feltétek nem kiemelkedőek, de teljesen jó minőségűek, és ízletesek, ha pedig valaki ennél többre vágyik, az válogathat a feláras, prémium kategóriás összetevők közül. A puha, vékony tésztát bőségesen megpakolják, ebben a formában elkészítve az olaszos stílus a magyar ízlésnek sem túl idegen, és attól sem kell félni, hogy kicsi lesz az adag.


A helynek laza, barátságos a hangulata, egy hatalmas firkafalon bárki hagyhat üzenetet vagy emléket, a mosdó előterét pedig képregény díszíti, amit ugyan nem néztem meg alaposan, de, ha jól vettem ki, akkor a Local Korner megalapításának történetét meséli el. Illetve van egy dicsőségfal is, ahova a két evős kihívás (az egyiknél sokat kell enni, a másiknál a csípőset kell jól bírni) teljesítésével lehet felkerülni, szóval a nagyétkű pizzakedvelők bátran próbára tehetik itt magukat.
Nyitva tartás:
H-V: 11:00-22:00

Local Korner Mini
Nyitva tartás:
H-SZ: 11:00-21:30