2016. július 31., vasárnap

Grill Mánia

A kiülős hellyel rendelkező éttermek számára sokszor a legkomolyabb marketingfogásnál is többet ér az, ha rendkívül guszta ételeket tesznek le a vendégek elé. Ez akármilyen hangzatos szlogennél jobban meg tudja hozni az utcán sétálók kedvét, hogy beüljenek, és megkóstoljanak valamit. Én is így figyeltem fel a Bartók Béla úti Grill Mániára, hiszen akárhányszor jártam erre, mindig nagyon jól kinéző ételeket láttam az asztalokon.

Így aztán nem értem be a látvánnyal, hanem az ízükre is kíváncsi lettem. A hely különlegessége, hogy bolgár módra, faszenes grillen készítik el a fogásokat. Az étlap kellően változatos, egzotikusabb és hagyományosabb ételek is helyet kaptak rajta. Külön piros pont jár azért, hogy mindenről van kép, és a mennyiségek is fel vannak tüntetve, így zsákbamacskától egyáltalán nem kell tartani. Az egyszemélyes tálat (1790 Ft)  választottam, ami csirkemellet, saslikot és bolgár kebapcsét is tartalmazott, szóval éppen ideálisnak tűnt a kóstolgatáshoz. A húsokon kívül saláta, lepény és sült krumpli vagy rizs is jár ehhez a fogáshoz. 


Nagyjából 20 percet vártam, mire elkészült az étel, vasárnap ebédidőben ez teljesen korrektnek számít. Jó ötlet a fatálcán való felszolgálás, így még jobban néz ki a kaja, és mindennek megvan a maga helye. A köretek az átlagos szintet hozták (mirelit, de jól kisütött krumpli, egyszerű, kissé íztelen saláta), de elsősorban nem is rájuk voltam kíváncsi. A húsokról pedig már szerencsére pozitívabban tudok nyilatkozni.  A faszenes grillnek hála mindegyiken érződött egy enyhe, nem tolakodó füstös íz, ami még az egyébként nem túl izgalmas csirkemellbe is új színt tudott vinni. Semmi nem volt száraz, e tekintetben biztosra mentek, és inkább az átlagnál kissé több olajat használtak. Tényleg csak egy kicsivel, szóval nem a gyomrot megfekvő, nehéz falatokra kell számítani, hanem egyszerűen zaftos, ízletes húsokra. Legjobban a kebapcse jött be, ami a szerb csevapcsicsihez hasonló, csak kissé más a fűszerezése.

Az ízeket és a mennyiséget tekintve azt kell mondanom, hogy a Grill Mánia egyszemélyes tálja simán megéri, és valószínűleg a többi fogásuk sem kevésbé jó. Úgy érzem, tenni fogok azért, hogy mondat második feléről is megbizonyosodhassak.

Honlap: www.grillmania.hu
Cím:Bartók Béla út 6.
Nyitva tartás:
H-V: 11:00-23:00