2015. május 14., csütörtök

Best Pizza

Elég ritkán rendelek kaját, szóval valószínűleg nem ez lesz a legaktívabb kategória, de nemrég egy szabadnapomat annyira a semmittevés jegyében akartam tölteni, hogy a főzés és a lakás elhagyása egyaránt ki volt zárva. Ilyenkor általában megnyitom a netpincért és választok egy szimpatikus pizzakiszállítót (mert, ha kajarendelésről van szó, akkor az nálam az esetek 90%-ában pizzát jelent). Ezúttal az önmagát szerényen Best Pizzának nevező étteremre esett a választásom, aminek az árai és a választéka is szimpatikus volt, így dupla vagy semmi alapon egyből két pizzát is berendeltem. Kb. 45 perc múlva meg is érkezett velük a futár, és mindkettőt frissen, melegen kaptam kézhez. Egyébként az étterem csak a XI. kerületbe szállít ki, de ide legalább ingyen, és mindössze 800Ft a minimális rendelés.
Best Pizza - Fini Pizza
Az egyik választásom a 'Fini' fantázianevű pizza vékony tésztás változata volt, ami márványsajtot, bacont, hegyes erős paprikát és mozzarellát tartalmazott fokhagymás-tejfölös alapra pakolva. A tészta valóban vékony, de nem ropogós, pont, ahogy szeretem. Az alapszósz és a sajtok remekül passzolnak, baconből mondjuk többet is el tudtam volna viselni (de baconből mindig jöhet több), az viszont eléggé zavart, hogy a paprika abszolút nem volt erős. Nem ez az első eset, hogy egy pizzán a csípősnek mondott paprika elfelejt csípni, de ez kifejezetten kevés és gyenge volt.
Best Pizza - Udinese Pizza
Az Udinese pizzát már hagyományos tésztával kértem, egyrészt, hogy azt is kipróbáljam, másrészt, mert tartottam tőle, hogy a feltétek szétáztatnák a vékony változatot. Itt ugyanis sonka, kolbász, csemegeuborka, kukorica, camembert és mozzarella sajt került a paradicsomos alapra. Ez a tészta több, mint kétszer vastagabb volt a másiknál, és egy kicsit még sülhetett volna, de azért nagy gond így sem volt vele. A feltétek mennyisége teljesen rendben van, a minőségüket pedig átlagosnak mondanám, ettől az árkategóriától ennél többet nem érdemes várni. A sajtok itt is ízlettek, a kolbász és a sonka már kevésbé volt tuti, lehetett volna erősebb ízük. Meglepő módon leginkább az uborka dobta fel az összképet, határozottan jobban bejöttek azok a falatok, amikbe jutott belőle.

Mindkét pizza 1290 forintba került, és ugyan egyik sem indokolja az étterem elnevezését, mégis rendben voltak, és hozták azt a szintet, amire ennyi pénzért számítottam. Semmi kiemelkedő, ami garantálná, hogy máskor is innen rendeljek, vagy feltétlenül ajánljam másoknak is, viszont korrekt áron korrekt kaját kaptam, és ezúttal nem is valami csúcs gasztroélményt kerestem, szóval összességében elégedett voltam. Ha olcsón akartok pizzázni, érdemes kipróbálni ezt a helyet, és szerintem inkább a vékony tésztát válasszátok.