2016. május 1., vasárnap

Theo Papa Konyhája

Nem mostanában rendeltem a kaját, mert a tavasz beköszönte óta szívesebben kötöm össze egy kellemes sétával vagy bringázással az új helyek tesztelését. Azonban amikor a pillanatnyi lustaság egy ígéretes Facebook-hirdetéssel párosul, akkor hajlamos vagyok a kényelmesebb utat választani. A Theo Papa konyhája azzal hívta fel magára a figyelmem, hogy állítólag náluk a 990 forintos, kisadag ételek megfelelnek más éttermek teljes adagjának.

Ebben azért kissé kételkedtem, de úgyis csak egy könnyű vacsorát kerestem, szóval elkezdtem böngészni a honlapjukat. A választás egyáltalán nem volt egyszerű, hiszen nagyon sokféle ételt készítenek. A klasszikus magyaros ízek kedvelői, az újdonságokra fogékonyak és a „rendeléskor csak pizzát” elv követői is bőven találnak itt fogukra valót. Szerencsére az étlap ételképes, és a kis illetve nagy adagokhoz külön kép van, szóval nincs zsákbamacska azt illetően, hogy pontosan mi fog a tányérra kerülni. Végül a chilis bab mellett döntöttem, amihez az alábbi leírás társult:

„Darált marhahúsból, vörös babbal, kukoricával készült paradicsomos mexikói étel, jalapeno paprikával a tetején. Külön dobozba tejfölt, külön dobozba tortilla chipset és külön dobozban cheddar sajtot adunk hozzá.”

Theo Papa Konyhája - chilis bab


A rendelés leadása után 80 percet kellett várnom a futár megérkezésére, amivel abból a szempontból nincs is baj, hogy a honlap hasonló időt ígért, azt viszont túlzásnak tartom, hogy ezért a sebességért, még 180 Ft szállítási díjat is elkérnek. Az étel kicsomagolása azonban ismét a pozitív irányba billentette a mérleget, ugyanis kis adaghoz képest tényleg igazán szép mennyiség került a dobozokba, és minőség tekintetében is hozta azt a szintet, amire az ár alapján számítottam. Ez nem az a kaja, amit érdemes hosszasan elemezni, egyszerűen egy korrekt chilis bab és kész. A külön érkező chips, sajt, és tejföl segítségével saját magamnak lőhettem be az arányokat, így mindössze egy negatívumot tudok felhozni: a szósz lehetett volna csípősebb vagy tehettek volna bele több jalapeno karikát. Lehet, hogy csak én szeretem túlzottan az erős ételeket, de ennél a fogásnál talán nem irreális ez az elvárás. Ettől eltekintve viszont teljesen elégedett voltam a rendelésemmel, ha a kiszállítási időt sikerülne csökkenteniük (mondjuk a felére), akkor valószínűleg gyakran keresném fel Theo Papa konyhájának oldalát.


Nyitva tartás:
Nappal: 10:00-22:00
Éjszaka: 22:00-6:00 (magasabb szállítási díjak)